總網頁瀏覽量

2019年5月14日 星期二

【好物分享】RejunBio R-Cell 佰瑞健抗衰老膠囊 ( 哈佛科技檢測。全方位抗衰老)

照顧小朋友非常花精神、最想有精力應付日常工作、照顧好家庭、睇住小朋友每日成長,都想自己可以 Keep 住健康有活力,尤其係皮膚… 媽媽我唔想變成「黃面婆」 呀!!!所以改善膚質係我首要嘅任務!而我最近食緊 RejunBio R-Cell  佰瑞健抗衰老膠囊 



人大了,自然想 Keep 住年輕,而且更想自己身體健康,希望可以為自己及為家人行更遠嘅路。點解我揀R-Cell?除咗因為產品100%美國製造之外,仲係全球首個採用哈佛精準科技檢測 「全方位逆齡 」嘅 #新一代逆衰老營養保健品。另外,配方更有6種不同功能嘅 #冠軍專利成分集結而成,有媽媽我最關心嘅美肌功效,由細胞全面修復及提升身體各部份,包括記憶力衰退、皮膚粗大、失眠易累、心血管、逆衰老及肝健康等。R-Cell係我見過第一隻功效咁全面嘅保健品!以營養基因再配合科學和生物技術嘅保健品,比到我真正逆齡體驗!

*六大專利冠軍成分,包括:敏脈多酚、輔酶 Q10、松樹醇、沛心 PQQ,仲有白藜蘆醇,佢係自然界中最有效嘅抗氧化劑之一,有效改善心血管健康,仲做到女士們最鐘意嘅美肌美白功效!另外,仲有近年大熱抗衰老成分諾加因子 NADH ,係幫助身體產生足夠能量嘅重要元素,而且會隨著年紀增長而秏盡,所以必須要加以補充,來恢復身體能量水平及以致達到抗衰老的效果。市面上大多諾加因子產品都係化學合 成,而R-CELL配方選用升級版#天然諾加因子,更利於身體吸收,功效Level up

食咗「RejunBio R-Cell 佰瑞健抗衰老膠囊」大約兩個星期,自己覺得肌膚狀態有變好嘅情況,例如皮膚紅潤有光澤,特別係我平時瞓好多都覺得好攰好攰,仲成日失眠,食左R-CELL之後情況改善咗好多!成個人更有力量,日間好精神,夜晚瞓得好冧(已經好耐無試過瞓得咁好)。女士們,記住好好保養自己才能走更遠的路!

而且 1  R-Cell 可以食到 1.5 個月(每日 2 ),每月只需$600 左右,平時買一款單一美肌產品都要 3百蚊,而 R-CELL一樽就做到美肌、甜睡、細胞修復、增強活力等功效,非常抵買!最重要嘅係,喺各大萬寧都有得買,非常方便!



總結:從人體細胞開始入手,進一步為肌膚、腦部、心臟、眼睛、心血管,肝臟及骨骼等部位進行修復及提升,為我帶來前所未有的全面健康!

有興趣嘅朋友們可以到全港萬寧選買和查詢。

想足不出戶嘅朋友可以到RejunBio官方網(www.rejunbio.com)購買R-CELL,只要於    結帳前輸入「Alfred888」優惠碼,就可以用萬寧價$980RejunBio官網購買!仲免費送上門指定順豐站

優惠碼有效至2019616日,有興趣嘅朋友仔要把握機會了!
 ===================================
RejunBio R-Cell 佰瑞健抗衰老膠囊

銷售點:香港萬寧, RejunBio官方網

 ===================================
(以上資料更新至撰文當日)


聯絡電郵: alfredbb325@gmail.com
最近開始玩IG,歡迎追縱:allaboutalfred
最近開始玩YouTube,歡迎追縱: allaboutalfred


駐站BLOGGER:
             

沒有留言:

張貼留言