總網頁瀏覽量

2020年9月3日 星期四

【嬰幼好物】單手輕鬆收摺 | Capella Coozy 全自動四輪轉向雙向嬰兒手推車

之前一直都無諗過為弟弟添置BB車,不過弟弟開始越來越大,發覺BB車都係必需要嘅…特別我有時需要單拖湊B出去,帶BB嘅嘢特別多… 經常左一袋右一袋,有架B車減輕我嘅「負擔」,某程度上係會比較輕鬆!

喺有曬第一胎經驗嘅情況下,呢胎我揀BB車嘅要求會比較多,盡量都會以「性價比高」為主要考慮因素!而我今胎就決定挑選韓國品牌嘅「Capella - Coozy 全自動四輪轉向雙向嬰兒手推車」做弟弟嘅「戰車」!呢部輕量BB車,只有5.2kg,適合初生至36個月大,夠曬耐用!!!



至於,揀佢嘅最主要原因係,我欣賞佢有自動四輪轉向及雙向手把,呢個設計連爸爸都大讚方便同正!BB車有雙向手把,BB可以面向外面亦可以面向我哋,非常方便新手父母,而四輪嘅轉向更會自動調節,方便暢順快捷!特大避震車轆,就算BB瞓咗,推住行都唔怕震醒BB添! 



而且,佢嘅最大特點係佢擁有全覆蓋嘅UPF50+太陽罩,能夠保護BB唔會曬傷以及淋雨嘅同時,亦有透氣天窗。




另外,BB車有3D網料扶手套,防滑之餘,更可以單手輕鬆收摺,方便我單手抱B時亦可快速秒收或開車,收摺後還可以自行站立,十分慳位。



當然,呢架BB車除咗有特高景觀,離地有成50cm,媽媽我唔洗蹲低身傷腰抱BB。同埋仲有寬闊座椅及單手調節腳踏,更可以比BB完全平躺(或垂直坐),頭枕兩側加厚,令BB無論瞓或坐都更舒適!





亦有單觸五點式安全扣、靠背用索帶設計,可以容易調較唔同位置,全方位保護BB。而快拆式座墊設計,可輕易拆走水洗,方便爸媽隨時擦拭清洗。另外亦有超大購物籃,方便媽媽們放置所需用品,我放完條孭帶仲可以放埋大大個媽媽袋添!





夏天當然要配埋BB車涼墊啦!Capella嘅超透氣3D網料涼墊係韓國製造架,配有特別剪裁設計嘅超透氣3D網料,頸部兩側仲有加厚保護,而且圖案仲好可愛添!


  
咁正嘅BB車可以喺網址:www.Isaacbaby.com購買,佢哋而家仲有做Summer Set Combo: Coozy + Coolseat優惠添!原價: $3200Isaacbaby.com網上限定價,只需要 $2750咋!

Alfred媽媽讀者優惠】 
最後,讀者優惠嚟啦!!!我為大家爭取到一個超抵優惠,大家只需要即日至930日止,用我個 #優惠碼:AllAboutAlfred,即可減$500 折扣,即網上限定價$2750,再減我個優惠碼$500,折後只需$2250!真心超抵!!性價比非常高呀!!!(此優惠只適用此Summer Set
  
優惠碼:AllAboutAlfred
折扣價:可減$500(只適用此Summer Set
優惠有效期:即日至2020930

=================================

(以上資料更新至撰文當日)


聯絡電郵: alfredbb325@gmail.com
最近開始玩IG,歡迎追縱:allaboutalfred
最近開始玩YouTube,歡迎追縱: allaboutalfred


駐站BLOGGER:
             

沒有留言:

張貼留言