總網頁瀏覽量

2019年6月3日 星期一

【美食日記】銅鑼灣 | Gram cafe & pancakes

約咗細妹喺銅鑼灣食飯,當然要搵一間方便大家又有好嘢食嘅地方啦。我地鍾意食甜食,所以就決定去Gram試一試啦!喺日本人氣度好高嘅gram cafe & pancakes繼尖沙咀店後,喺銅鑼灣再開分店,更定為旗艦店。銅鑼灣旗艦店喺Sogo 附近,既然咁方便,當然要去試下啦!

梳乎厘班戟 $138
每日只有3個時段供應,分別係:11:00,15:00,18:00,而每次只供應20份,就知佢係GRAM人氣食品啦!不過我地今日趕時間,所以就無叫啦,想食既大家可以係供應前1小時排隊試下!

Premium Smile Pancake $138 
 每日限量供應食品,三層疊高咗嘅班戟,分別有唔同口味,包括:Fruit/Chocolate /Egg。旁邊仲有忌廉及蜜糖。班戟鬆軟,但又唔會好甜。就連唔太鍾意太甜嘅妹妹都覺得好食呀! 
 

Cool  Premium with Pineapple Filling $108 
另外一款,亦都係每日限量供應食品,而且仲係夏季香港限定添!如果喜歡菠蘿嘅你就真係唔可以錯過呢款口味啦!兩層疊高咗嘅班戟,外觀已經好吸引,外圍有唧花嘅菠蘿口味嘅cream,質感幼滑,味道清新,而且班戟仲有菠蘿軟心,層次非常好,個人大推嘅其中一款口味! 


Mixed Fruit & Chocolate   雜果朱古力班戟   $108 
新鮮水果配搭朱古力及雲呢拿醬,口感豐富。

Chilibeans 墨西哥辣豆醬班戟    $118 
終於可以試下鹹嘅班戟啦,我地都係第一次試咋。我地左揀右揀下,揀咗呢款墨西哥辣豆醬班戟,講真,我地就食唔到有任何辣嘅感覺(可能我地都食到辣),不過墨西哥辣豆醬好香口,再配埋長嘅脆皮腸,口腹同樣滿足。另外,沙律菜新鮮又唔會帶澀味,同鹹嘅班戟好perfect match。結果又出乎意料地好食!


我地仲加錢升級做套餐,滿足度滿分!


最後,環境舒適,親子閏蜜或者同同事食飯都得,呢度連洗手間都算做乾淨企理架。




椅底仲有個籃俾你擺袋,方便細心,唔洗食食下嘢都要顧住個袋或攬住個袋,可以舒舒服服咁食野。  

===================================
(以上資料更新至撰文當日)


聯絡電郵: alfredbb325@gmail.com
最近開始玩IG,歡迎追縱:allaboutalfred
最近開始玩YouTube,歡迎追縱: allaboutalfred


駐站BLOGGER:
             







沒有留言:

張貼留言