總網頁瀏覽量

2019年7月17日 星期三

【好APP分享】「e肚仔」外賣自取APP(慳錢+慳時之選)

同小朋友出街,最怕遇上幾件事,其中一件事就係「等」。等車、等人、等入場、等食飯特別當小朋友肚餓嘅時候,要等就更加無咩可能(身邊小人開始咆哮)。所以爸爸有見及此,介紹我用  e肚仔外賣APP,雖然佢只做外賣自取(無送餐服務),不過唔緊要啦,最緊要唔洗我同個仔等嘛!

其實點解我要用呢個APP
首先,係爸爸返工時成日用到,所以係佢介紹比我嘅,因為.......
1.   可以預訂,即係一早落單,間舖會整定等你,返工買早餐/ 午餐最啱,仲啱晒我呢啲唔鍾意等嘅人!
2.   會有優惠,其實外賣自取對食肆嚟講,既可以節省租金又可以慳啲人手,所以好多時都會饋番比消費者,計落點都平過平時直接walk in / 打電話送外賣嘅。
3.   多人排隊嘅食店可以叫定先好方便。單拖湊仔叫外賣即拎唔洗等就最啱我!

【迎新優惠】
而家迎新除咗會送$50,如果入埋我個讀者優惠CodeALFRED】就會 額外送多$25,變相更加抵!

即刻下載e肚仔:
https://eatojoy-af.onelink.me/ugHf/alfred


==================================
(以上資料更新至撰文當日)

聯絡電郵: alfredbb325@gmail.com
最近開始玩IG,歡迎追縱:allaboutalfred
最近開始玩YouTube,歡迎追縱: allaboutalfred


駐站BLOGGER:
             

沒有留言:

張貼留言