總網頁瀏覽量

2020年6月25日 星期四

【健康之道你問我答】讓家人飲用最健康的水@Amway濾水器效果好唔好?

你問我答點解要用濾水器
平日飲用嘅水媽媽我都堅持一定要煲過先飲,始終自來水唔係咁乾淨。身體好唔好,有時就係睇你放咗咩落肚。






你問我答: 點解爸爸最後會選擇Amway濾水器eSpring 智能淨水器
因為爸爸見佢有智能監察系統,配備智能晶片及顯示器,可自動提示更換濾芯。

除此之外,要睇一個濾水器好唔好,仲要睇埋濾心性能!Amway eSpring 智能淨水器更有獨搶雙淨化21濾心,高密度活性碳+紫外光燈,可殺滅食水中99.99%以上可致病病毒及細菌,去除食水中逾160種污染物,包括氯氣、重金屬、鉛、三滷甲烷等等,同時保留有益礦物質!

你問我答: 仲有咩決定性因素睇濾水器好唔好?
當然係睇權威認證! Amway eSpring 智能淨水器榮獲世衛組織WHO嘅食水研究技術顧問 - 美國國家衛生基金會(NSF) 嘅多項認證,值得信賴!

特別一提,對於迎接初生嬰兒嘅我哋嚟講,好需要有一部濾水器做到極「智」濾淨,時刻守護,而且操作寧靜,更有全方位保養服務!所以最後爸爸都忍唔到手要買入Amway濾水器eSpring 智能淨水器全方位保護我哋! 

參考資料:

Amway Facebook

eSpring 智能淨水器:

=================================

(以上資料更新至撰文當日)


聯絡電郵: alfredbb325@gmail.com
最近開始玩IG,歡迎追縱:allaboutalfred
最近開始玩YouTube,歡迎追縱: allaboutalfred


駐站BLOGGER:
             


沒有留言:

張貼留言