總網頁瀏覽量

2020年6月11日 星期四

【停課不停學】Dr I Kids視像學英語 |有趣學習變得輕鬆

停課咗一段時間,對於如何「停課不停學」瞬即成為我同其他家長們最頭痛嘅問題… 雖然Alfred 間學校有相對應嘅措施,不過課堂大幅減少,而且更由實時學習3個鐘變成遙距學習十零分鐘,個人覺得學習效能難以掌握...  如要追返學校個進度似乎會比較吃力!對於要多聽多運用嘅外語方面,特別係媽咪唔識嘅英文Phonics 更加覺得未如理想添!

其實喺屋企如何可以有效地學習呢?教學係咪可以唔受空間限制學習,唔被疫情阻礙?個人覺得某程度上係可以嘅,我除左會為Alfred 定好每日學習時間表跟返學校嘅學習進度外,更會定立學習目標令佢逐步完成,例如:疫情下,唔可以外出學習期間,希望佢可以靠視像課程學會較弱嘅Phonics


亦因為咁我就經朋友介紹下,認識咗視像上堂學英文PhonicsDr I Kids課程!經了解後,佢哋嘅吸引之處係可以喺半年內學會500個拼讀詞語,一年內「見字能讀,聽音能寫」。配以系統式教學,培訓思維。仲附有國際音標助廣泛應用Phonics + IPA


由於疫情影響下及我坐緊月關係,Dr I Kids嘅導師可以為Alfred 進行5-10分鐘嘅網上評估,評估一下佢現時嘅程度去為佢挑選合適佢嘅課程! 

Dr I KidsPhonics & Phonetics 英語拼音課程,分成三個階段適合唔同年齡嘅小朋友,包括:Walker (2-5歲學童)Jogger (3-8歲學童)Runner (4-12)。所有課程嘅外藉導師,都係有豐富教學經驗。而我哋成個過程由報名到上堂,我哋都唔需要外出,真正啱晒我嘅要求!

 

課堂操作:
至於Dr I Kids視像課堂操作都好方便用家,家長們可以選擇於電腦或平板電腦下載好個App ,建立帳戶,就可以上堂,非常簡單及快捷。另外,更可以隨時隨地睇返入面我哋上堂嘅資料(例如:上課日期、時間同老師名稱等 

視像課程:
可以分成一對一形式或以小組形式(2-3)進行。每堂大概50分鐘一節。我哋為咗令Alfred 更專注,所以就揀咗以一對一形進行視像課程。Alfred 由開初比較怕羞,由外藉導師嘅帶動下同有趣嘅課程嘅吸引下,慢慢變得主動熱衷。喺課程中,有唔同既生動同有趣嘅遊戲,小朋友更可以與師透過電腦或平板電腦進行互動,例如要寫字、畫畫或圈答案等,寓教於樂。
認識動物

認識生字及發音

認識拼音

畫畫

認識生字

找不同

Alfred 慢慢表現得非常雀躍同投入。媽媽對於Alfred 嘅學習態度都表示好滿意同驚喜!

Alfred表現得非常雀躍同投入


學習報告:
另外,媽媽我最欣賞嘅係,每次課堂完咗,導師都會提供返小朋友嘅課後學習報告。咁家長就可以了解返小朋友上進度,同埋學咗啲乜,仲可以睇番小朋友上堂表現。



我哋雖然試咗一堂,但感覺非常良好。因為媽媽我覺得課程好貼心,而小朋友學嘢嘅同時,又唔會感到有壓力,笑住學。家長們覺得可以喺呢段時間,喺屋企都能夠比小朋友持續學習,緊貼教學進度,亦可以安心了解返小朋友上堂後嘅學習進度而因才拖教,個人真心覺得唔錯!

如果媽媽們有興趣幫小朋友報讀,喺whatsapp報名嘅時候記得講埋有優惠碼「alfred」,就即享有8折去報原價$350/50分鐘嘅外藉老師11嘅網上課程,仲可以免埋報名費添呀!


 【關於Dr I Kids

查詢/ 預約: https://bit.ly/3djlTEJ
Whatsapp98117674


=================================
(以上資料更新至撰文當日)


聯絡電郵: alfredbb325@gmail.com
最近開始玩IG,歡迎追縱:allaboutalfred
最近開始玩YouTube,歡迎追縱: allaboutalfred


駐站BLOGGER:
             



沒有留言:

張貼留言