總網頁瀏覽量

2019年9月18日 星期三

【購物情報】網購日本直送水果直送折扣及情報。健康生活易

我家Alfred由細到都大都好鍾意食生果,不過佢就越嚟越識食,特別我地鍾意遊日,每次旅程我地都會買唔同嘅產地同類型嘅生果做飯後甜品,所以呢隻人仔其實識食過我。而我最近經朋友介紹下,就試下喺網店度訂購生果,估唔到由網購到取貨都比我想像中輕鬆同方便得多喎。最重要嘅係,價錢比市面同樣係日本或產地直送嘅水果更抵買。

我地今次經嘅網店係生活易旗下嘅健康專門店「健康生活易」度訂購嘅,本身公司已經係信心保證,因為水果始終係食物同有保質期嘅嘢,搵間信譽良好嘅公司會比較有保障。而且訂購過程都方便易用,只需根據返網頁上嘅指示就能足不出戶訂購到日本或產地直送嘅新鮮水果。


五個簡單步驟:
 1/ 選擇心水生果,然後放入購物車;
2/ 選擇兌換日期;
3/ 地點或送貨方式(例如:送貨服務(運費到付)或去各區指定兌換中心拎取);
4/ 選擇付款方式;
5/ 收到電郵及whatsapp 訊息訂單確認。

  我地今次總共分開兩次訂咗7款水果,包括:


老欉麻豆文旦(柚子):甘甜味美,甘甜味美。

日本北海道網紋赤肉蜜瓜 :甜度高達 15 度以上,食時都要好小心,因為水份超多,好易整濕隻手!

日本青森王林蘋果:Alfred食蘋果鍾意香脆嘅口感,呢款唔粉啱曬佢。

日本德島縣「鳴門金時」蕃薯

日本鳥取縣二十世紀水晶梨:11.5度以上,香甜味美

日本青森縣「Honey Golden」蜂蜜蜜瓜 :,甜度高達 15 度以上,非常清甜多汁。




日本山梨香印青提子 (麝香葡萄:無核、皮薄而不苦澀、超高糖度,更有一絲清淡花香味!一粒接一粒食到唔停口!



 以上我所訂嘅都係時令當造水果,而且飛機空運,保証新鮮當造。同埋佢地每月都供應唔同當造水果,更設有單個/一箱發售,大家可以買返屋企同屋企人享用,或者同朋友、同事夾份訂一箱share都得。由於只賣當造水果,所以一見到心水就要把握機會訂購啦,因為我之後想訂返個某幾款生果都全部售罄了!

=================================

健康生活易
選購網址:http://bit.ly/30tYKIC  

讀者優惠:
憑靚太優惠碼「FRUIT10」可享額外優惠
購買任何水果滿$300即減$10,優惠至930日咋!


=================================
(以上資料更新至撰文當日)


聯絡電郵: alfredbb325@gmail.com
最近開始玩IG,歡迎追縱:allaboutalfred
最近開始玩YouTube,歡迎追縱: allaboutalfred



駐站BLOGGER:
             

沒有留言:

張貼留言