總網頁瀏覽量

2019年12月23日 星期一

【媽媽扮靚】LightMAC好唔好?|緊緻皮膚透亮膚色冇難度。Light Me Up Pro全效面部療程

 年紀大咗,加上轉天氣,皮膚就會有唔同嘅問題,皮膚緊緻度大減、毛孔粗大、缺乏彈性及暗啞等。之前我就去咗位於銅鑼灣嘅LightMAC分店,睇下好唔好,因為皮膚護理真係好重要,保養得好,皮膚就會緊緻啲,不留歲月痕跡。一踏入LightMAC後,職員姐姐就為我遞上毛巾拖鞋同奉上熱茶,服務十分貼心。而且店內環境優雅,景觀開揚,至於LightMAC嘅療程好唔好,可以繼續睇我嘅分享




而今次我做嘅就係「Light Me Up Pro全效面部療程」,相信大家都好想知道LightMAC好唔好㗎啦。我覺得LightMAC好就好在會因應唔同客人肌膚嘅需要,喺18種唔同嘅醫學美容療程中揀選2種同時進行。喺療程前,醫護團隊會先為我作皮膚分析,經過分析後,再建議我做最適合嘅療程組合。就係呢一點,就已經知LightMAC好唔好喇,唔會個個客人做同一樣嘅療程。





今次醫護團隊就幫我度身定制咗「氧氣噴射換膚療程」同「完美脈衝光全方位療程 」,一個療程能有助深層清潔、嫩膚均色、幫助骨膠原再生、緊緻皮膚,改善毛孔粗大、微絲血管擴張等問題。更設有獨立房間令私隱度大大提升,而且環境舒適,令我可以好好休息。

氧氣噴射換膚療程
氧氣噴射換膚能將氧氣及水分,經過加壓處理後,從噴射導管噴出養分注入肌膚,有助深層清潔同去除老化角質,令肌膚更有活力,提升皮膚緊緻度。感覺就如有強風滑過面部一樣,有陣清涼感,頗舒適。


完美脈衝光全方位療程 
治療師喺療程前幫我搽上保護啫喱,可以減少刺痛感,既舒適又安全。療程有助去除色斑、減淡細紋、均勻膚色、解決毛孔粗大、皮膚粗糙、改善皮膚鬆弛,回復緊緻皮膚,仲可以改善微血管擴張等皮膚問題,特別適合亞洲人皮膚。

至於,療程時嘅感覺以暖熱為主,間中會有幾下刺熱感,不過係可以接受嘅,最後治療師會為我敷上修復保濕面膜作保濕鎮靜,可以令皮膚更緊緻水潤。
今次主要想去除老化角質、提升皮膚緊緻度、解決毛孔粗大、色斑、微絲血管等問題。至於療程後,個人覺得皮膚係比之前明顯透亮咗,而且面上嘅微絲血管都無之前咁明顯,最緊要係感覺皮膚緊緻咗!療程之後幾日,最好都敷多D補濕面膜,盡量避免日曬,咁樣效果先會持久。LightMAC好唔好?要自己親自試吓先知,唔好猶豫啦!快啲試下啦!
 

如果大家都想皮膚緊緻,同改善其他肌膚問題,親身感受LightMAC好唔好嘅話,可以進入網址預約登記:http://bit.ly/2swXqJE
=================================
LightMAC Medical Skincare Centre
店舖分佈:
(銅鑼灣)
-香港銅鑼灣羅素街38號金朝陽中心37
-香港銅鑼灣告士打道280號世貿中心3602-03
(尖沙咀)
-九龍尖沙咀海港城世界商業中心9901
-九龍尖沙咀諾士佛臺1014
電話:3571 8861
網站:http://www.lightmac.com/


=================================
(以上資料更新至撰文當日)

聯絡電郵: alfredbb325@gmail.com
最近開始玩IG,歡迎追縱:allaboutalfred
最近開始玩YouTube,歡迎追縱: allaboutalfred


駐站BLOGGER:
             

沒有留言:

張貼留言