總網頁瀏覽量

2020年11月11日 星期三

【好物分享】「個人。車用」空氣清新機 Airgle AG25 | 機身細效能強

疫情仍然持續,對於殺菌及防病毒,媽咪我從未敢鬆懈!對於有初生BB嘅我,想多方面保障屋企人嘅健康,我除咗盡量保持良好嘅生活態度、飲食習慣外,對於環境同空氣淨潔,我都同樣重視!

今次同大家介紹,美國品牌「Airgle專業級空氣凈化機AG25」,唔好以為佢機身細細就無效果,其實佢係一部專為個人空間及車廂而設嘅空氣清新機,有強大嘅多重過濾技術、頂級嘅淨化效能同卓越品質保證,可以淨化個人空間或車廂內嘅空氣。



而且佢仲獲得美國太空總署 (NASA) 、同沙特阿拉伯皇室信任使用,喺國際上有非常崇高嘅地位。近年仲獲政府、醫院、商業機構、幼兒機構及家居等廣泛採購及使用添。

Airgle AG25寧靜輕巧,外型設計又時尚,融入家中或車中都話咁易!

當然有討好嘅外觀,佢亦有齊全嘅功能,配備H14cHEPA及活性碳過濾技術,能有效去除多種空氣污染物,包括PM2.5、煙霧、過敏原、異味、甲醛及揮發性有機化合物(VOC)等。而且佢仲獨有美國專利Titanium Pro殺菌組件,可以殺滅空氣中嘅細菌同病毒,喺光催化作用下將污染物轉化成無害物質,有效過濾空氣同時殺毒,對抗傳染疾感染,就算身處個人空間或車廂內,都可以呼吸到潔淨健康嘅空氣!




我平時最鍾意將Airgle AG25放喺客廳位置,因為客廳係我哋最常停留嘅地方,而家中係用布藝沙發,有Airgle AG25可以幫手過濾一下空氣。












加上佢方便移動,就算將佢放入睡房,開著機都好寧靜,加上機身輕觸開機,分兩段風速,為BB房間潔淨一空氣都唔怕嘈醒佢,咁BB就可以瞓得更安心啦!


因為Airgle AG25空氣清新機係集「個人。車用」兩用,所以我都會拜託爸爸將Airgle AG25放於車上,物盡其用!特別對於我要帶BB出入健康院、有時買完餸上車、或哥哥食完嘢,甚至架車無開一排,車廂難免有啲焗促或異味。


呢個時候,Airgle AG25真心幫到我啦,因為佢設有一個「自動延長淨化」功能,當停車熄匙後,佢仍會繼續運作一段時間先會自動熄機,等車廂可以保持潔淨空氣!而佢亦內置智能高溫保護裝置,當室內溫度高於45°C時,以及當電壓低於12V時,機器會自動切換至待機狀態並停止運作,但當溫度回復正常時,機器又會重啟返,所以無論室內或車內使用,都令我用得安心又放心!




無論道路上嘅廢氣,室內空間內嘅污濁環境,AG25都可以有效過濾多種空氣污染物,殺滅細菌病毒,確保我們一家時刻呼吸到新鮮空氣!










Airgle AG25「個人 • 車用」空氣清新機

價錢$3,280  有一年保養 

了解更多:
Facebookhttps://www.facebook.com/airglehk
Instagram https://www.instagram.com/airglehk

立即選購:www.airgle.com.hk/estore

========================================

(以上資料更新至撰文當日)

聯絡電郵: alfredbb325@gmail.com
最近開始玩IG,歡迎追縱:allaboutalfred
最近開始玩YouTube,歡迎追縱: allaboutalfred


駐站BLOGGER:
             

沒有留言:

張貼留言