總網頁瀏覽量

2021年9月7日 星期二

【開箱分享】Jakewell x Liki Trike S3三輪車|多功能x獨特x創新

我而家出街,終於唔洗捉人仔啦!因為有潮物《Doona Liki Trike》多功能三輪車幫我手,而家每次出親街,弟弟只要一上車就勁興奮!

多謝Jakewell為我哋送上大驚喜!因為呢部BB界超跑,除咗外型顏色sharp醒外,佢仲係一部集質量、安全、設計,多功能於一身既可折疊又易開易收嘅輕便手推車,亦係一部三輪腳踏車。


𝙇𝙞𝙠𝙞 𝙏𝙧𝙞𝙠𝙚》分4個階段,可以由10個月起坐到30個月或以上。而30個月以上嘅時候,就可以轉換安裝低靠背,同時拆下推桿。而且一開箱唔洗組裝,直接打開車架同插好推桿就用得。仲要易開易收,3秒就可開車/收車,非常方便!


𝙇𝙞𝙠𝙞 𝙏𝙧𝙞𝙠𝙚設有肩部軟墊同高靠背舒適座椅,靠背仲可調較,可減少腰部支撐力,同埋更方便寶寶休息

更設有推車護欄同5點式安全帶,確保安全!


另外,呢架車身更設可拆卸嘅防紫外線遮太陽罩,啱曬鍾意推去戶外推車嘅我哋


好似弟弟而家14個月大,我當輕便推車出街,後輪仲有剎車踏板,方便當輕便推車時用。弟弟再大啲時,就可以將佢變返3輪車咁用,一物兩用,非常正!


現階段,我就控制轉向幫弟弟推車。另外,推桿可伸長縮短,連Alfred哥哥都可以幫下手推呀。


另外,腳踏位置調節,有推車腳踏同腳踏車腳踏兩種模式,仲防止夾腳添!


𝙇𝙞𝙠𝙞 𝙏𝙧𝙞𝙠𝙚》仲係高品質耐用車架,纖維增強聚合物和鋁合金,減震嘅車輪,弟弟表示坐得好舒服!加上係易開易收,可謂3 秒快速收車。

仲可以將佢帶到各種地方,折疊尺寸僅重 6.7 公斤,因為佢可以被折疊,所以尺寸唔大,節省存放空間,並且易於收起!亦可以加購收納車袋方便收納/攜帶外出,就算第時帶寶去旅行,仲可以攜帶上飛機添!

 無論我哋去公園、商場、主題樂園或者樓下散個步,都會帶住佢,用落就會感受到《𝙇𝙞𝙠𝙞 𝙏𝙧𝙞𝙠𝙚》嘅設計對用家嘅貼心同到位。弟弟好享受坐定定做佢個車手!




沒有留言:

張貼留言