總網頁瀏覽量

2017年9月20日 星期三

【媽媽有感】《好媽咪 Baby-mo》雜誌受邀訪問


媽媽碎碎念:

其實每次同Alfred 去街,我都好享受每個親子樂!
因為佢,媽媽我去多咗我以前從來唔去會、或都唔會考慮去嘅地方!
但亦因爲佢,令我更對呢個社區了解更多,原來細心搵,

香港都有唔小免費活動或親子好去處~



其實能夠可以分享係一種福氣!
我有能力去到每個地方、有時間去寫每個分享、
有我愛嘅家人一齊享受每個天倫樂、可以好好享受每個地方嘅優美之處!

其實真係好幸福~

最近,亦有幸受 《好媽咪 Baby-mo》邀請做訪問!

我除了覺得幸福外,仲有幸運!








最後,再次多謝《好媽咪 Baby-mo》 雜誌嘅邀請~



大家想繼續留意更多育兒資訊、幼兒食譜或遊子遊好地方,

真係要買本  Baby-mo好媽咪雜誌< 睇下啦~ 







 (以上資料更新至撰文當日)


**********************************


聯絡電郵: alfredbb325@gmail.com
最近開始玩IG,歡迎追縱: allaboutalfred
最近開始玩YouTube歡迎追縱: allaboutalfred

追踪更多育兒生活分享,請按 Alfred 成長日記





駐站BLOGGER:


      












沒有留言:

張貼留言