總網頁瀏覽量

2020年6月6日 星期六

【嬰兒好物】夏日必備。韓國製造 | 台灣人氣Hi Jell-O蒟蒻床墊

雖然夏天好熱,但我又唔想成日開住部冷氣,不過初生BB 體溫偏高,經常有汗,所以我開風扇嘅同時間,我亦會加張冰涼嘅涼墊比弟弟用!

質地比我想像中厚實,有返咁上下份量

今次我就試用咗喺台灣好受歡迎嘅國製造 lolbaby涼感床墊,因為之前上網搜尋資料時,好多台灣博客推薦Hi Jell-O蒟蒻床墊》,而且都係讚不絕口。而家終於喺香港有得買啦,而我哋都立即率先試用添!!



媽媽我拎上手已經feel 到佢「涼浸浸」,原來床墊擁有Hi Jell-O涼感分子,小分子能夠360度循環流動,增加散熱速度,瞓上去仲可以降5!加上獨特嘅波浪設計,感覺舒服,更能鎖住涼感!



獨特嘅波浪設計

涼墊嘅質地比我想像中厚實,有返咁上下份量,無論BB瞓喺上面點郁都好,唔會容易移位,所以都好安心。


至於清洗方面,因為係防水面,唔怕BB瀨尿/嘔奶,滲入床墊難以清理。清潔時只需使用沾有洗滌劑嘅小毛刷,或是直接用水沖洗,再抹乾或晾乾就可以了,簡單容易!


標準尺寸60X80cm

有標準尺寸(60X80cm)同加大尺寸(80X120cm)選擇


仲有8個唔同嘅款式選擇

仲可以抗菌防塵蟎。另外,超細纖維,但又兼具床褥嘅柔軟舒適,加上透氣孔洞唔積汗,可以避免背部汗疹。最重要嘅係,材料選用食用等級,安全無毒,比BB使用更安心。

舒服到瞓著咗了





DollBao香港購物網優惠】
DollBao香港購物網於202065日正式開幕喇,而家新店優惠仲有一律88全館免運費!!

優惠做到622日咋!

想知仲有咩優惠D去呢度:https://pse.is/S6526


DollBao HK 逗寶全球嬰幼兒時尚品牌:


=================================
(以上資料更新至撰文當日)


聯絡電郵: alfredbb325@gmail.com
最近開始玩IG,歡迎追縱:allaboutalfred
最近開始玩YouTube,歡迎追縱: allaboutalfred


駐站BLOGGER:
             

沒有留言:

張貼留言