總網頁瀏覽量

2020年10月4日 星期日

【媽媽扮靚】呵護頭皮 強韌秀髮 | The Body Shop 生薑頭皮護理系列

未生弟弟前,有朋友曾經問我:「Alfred都成5歲啦,同第二胎相差咁遠,所有嘢又要由頭嚟過,您仲夠「薑」生多個?貪辛苦咩?」好老實,又要由頭經歷過餵奶餵到冇覺好瞓,初生嬰兒打預防針導致發燒經常會有,所以睇少一陣都唔得,仲要重新搵過晒啲資料搵間好嘅幼稚園,話唔辛苦就假嘅!不過為母則強,而且湊BB亦有好多小確幸可以值得好好記住!我諗我保持夠「薑」嘅態度去「享受辛苦」就係有一份為母嘅自信同堅持!而我呢個咁「薑」嘅態度就好似The Body Shop 出嘅生薑頭皮護理系列咁,有淡淡嘅生薑辛香,提醒自己時刻保持自信同堅強!    


我中學時期最愛嘅頭髮護理品牌The Body Shop推出嘅生薑頭皮護理精華,主要成份嚟自斯里蘭卡生薑精油,可以滋養頭皮,舒緩乾燥,促進頭皮同頭髮健康,擺脫頭屑煩惱,亦可令頭髮更強韌!


生薑頭皮護理精華用法好簡單,當洗完頭再吹乾頭髮後,將12滴精華滴喺手指輕輕按摩頭皮,等佢可以完全吸收,建議每週使用3次。

而且,洗髮露同護髮素都係我既至愛護髮產品,當中包裝瓶中使用咗社群公平貿易再造塑膠,為保護地球同人類出一分力!!!每個回收返嚟嘅空瓶可獲1個印花,集齊5個印花即可換領返指定禮品添!購物之餘,儲夠印花可以換領禮品外,又可以幫到人同為環保盡一點力,真係win win win三贏呀!!!依家只要喺   1021日前首次登記仲可以攞到1個額外印花添!計劃詳情: https://bit.ly/2FAtzqE

一小瓶洗髮露,除咗為您呵護頭皮,強韌秀髮,讓你薑氣洋溢,更有意義係夠薑撐地球!想體驗每4秒售出一支的皇牌生薑頭皮護理洗髮露,立即去專門店或https://bit.ly/2EwvjRk 睇下啦!喺官方網店買任何產品,輸入優惠碼「ILOVEGINGER」仲可以額外送你生薑頭皮護理洗髮露迷你裝30亳升,數量有限

=================================

(以上資料更新至撰文當日)

聯絡電郵: alfredbb325@gmail.com
最近開始玩IG,歡迎追縱:allaboutalfred
最近開始玩YouTube,歡迎追縱: allaboutalfred


駐站BLOGGER:
             

沒有留言:

張貼留言