總網頁瀏覽量

2020年10月7日 星期三

【家居必備】清熱又潤喉。一飲舒服晒 | 「同健」清熱利咽沖劑

又就快到我最喜歡嘅秋冬季節,因為除咗天氣會轉涼外,更有我最鍾意嘅韓燒、BBQ、雞煲、煲仔飯同打邊爐等。不過有無人同我一樣?食小小油膩煎炸嘢就好易喉嚨痕?由細到大,我每次食完油膩煎炸嘢,喉嚨好易痕之餘,仲會有幾聲咳添!


以前做女嘅時候,媽咪就會煲下涼茶,滋潤湯水比我哋!不過而家到我做咗人媽咪,湊住初生BB,加上唔夠訓,真係無乜咁多時間仲去慢慢煲涼茶,就唯有搵啲方便快捷嘅方法去好好善待自己!

我一直都有飲開香港製造嘅同健產品,知道佢哋有一款叫<清熱利咽沖劑>,佢係性質平和保健品,又可以潤喉生津、紓緩喉痛同清解虛熱實熱。真係啱曬我,當然要即刻試下啦!


我平時如喉嚨痛或感冒(風熱感冒)初起嘅話,就會每日飲3次,大約飲1-2日左右,症狀已得到明顯舒緩。就算我平時食完熱氣嘢,喉嚨痕痕地就會即沖一包去止痕,清熱又潤喉,一飲舒服晒!除咗清熱又潤喉外,清熱利咽沖劑仲加咗人參成份,補氣生津同有養聲功效(舒緩媽媽教仔時嘅勞氣聲傷XD)。功效全面,治標又治本!


而且獨立包裝,一包一杯。方便攜帶,放係手袋,出街食完嘢,幾時飲都得啦!

我就大約用80C嘅熱水沖,再浸泡約5分鐘,攪均沖劑至溶解後就飲得!飲落味道有啲甘甘地,因為佢係無添加糖、無添加人造色素、無添加防腐劑呀! 而成份包括有:可溶性澱粉、地黃、羅漢果、崗梅根、玄參、菊花、薄荷、麥冬、木蝴蝶、人參、摩洛哥甘菊、甘草。

建議用法成人每日13次,每次1包。
6歲或以上小童及成人均可服用:每日13次,每次半包。


近來轉季,我喉嚨痕又發作一見唔妥,即刻沖一杯,清熱又潤喉,一飲舒服晒!而且有效紓緩喉痛、改善聲沙添。值得推介經常用聲、睡眠不足、體抗力弱或同我一樣忍唔到口食煎炸烤辣風熱感冒初起人士飲用!!!


【「同健」清熱利咽沖劑】

香港製造,優惠詳情:即日起至1031日,同健清熱利咽沖劑

原價$168 ,特價$124 Hktvmall、華潤堂有售


Hktmall
銷售連結:http://bit.ly/2R0A60H

=================================

(以上資料更新至撰文當日)

聯絡電郵: alfredbb325@gmail.com
最近開始玩IG,歡迎追縱:allaboutalfred
最近開始玩YouTube,歡迎追縱: allaboutalfred


駐站BLOGGER:
             

沒有留言:

張貼留言