總網頁瀏覽量

2020年3月7日 星期六

【湊B必備】慳時慳力慳水小幫手。Ulmuka恆溫水機


即將成為二寶媽嘅我,一打二嘅精彩旅程好快就會展開所以我都己經陸續添購唔同嘅湊B產品。而其中一樣就係恆溫水機啦,因為我想搵一啲可以一個按鍵就有某溫度嘅水出,最好唔洗溝冷暖水,等我唔洗半夜起身沖奶花太多時間!最後經朋友介紹下,我就揀咗Ulmuka恆溫水機啦!

因為我貪佢外型簡潔,機身細細超慳位 (只有 136 x 220 x 258 mm),啱曬香港嘅普遍家庭使用。雖然機身細細,但容量都有 1.1L ,足夠應付大部分寶寶一天嘅需要,一日煲一次水就ok!而且操作容易,將水倒入去之後,按「mode」至「boil」,水加熱到100度「全滾」狀態後,仲會繼續煲多30秒,保證安全無菌,比聲稱幾秒就能將水煲滾嘅即熱式水機更安全可靠!另外,配備SUS 304不銹鋼溫度感應器,溫度更精準。更設有Auto/Fan按鍵,將水煲滾然後啟動風扇降溫,夠晒方便快捷!

初生BB腸胃幼嫩,媽媽我唔想同一個水煲嘅水,翻煲幾次。而Ulmuka恆溫水機,另一好處就係唔會有「千滾水」,只煲一次,絕不翻煲,煲滾後即轉恆溫狀態。而且出水速度快,唔洗等,唔係邊煲邊出水,無以前即熱式水機出水慢嘅問題,真係我慳時慳力慳水嘅小幫手!

銷售點: 

沙田&荃灣一田 / 友和Yoho / Ready Go易購網 / 熊孩兒 / 新都城百貨 / BabyHK / Babyland

Ulmuka Hong Kong



=================================
(以上資料更新至撰文當日)

聯絡電郵: alfredbb325@gmail.com
最近開始玩IG,歡迎追縱:allaboutalfred
最近開始玩YouTube,歡迎追縱: allaboutalfred


駐站BLOGGER:
             



沒有留言:

張貼留言